Serdecznie zapraszamy na szkolenie „Rozpatrywanie reklamacji przez przedsiębiorstwo energetyczne” które organizujemy wspólnie z MMC Polska. Szkolenie odbędzie się w Warszawie w dniu 9 maja 2018 i z naszej Kancelarii poprowadzi je adwokat Joanna Legun.
Szkolenie skierowane jest do sprzedawców energii i gazu, w programie szkolenia znajdą się m.in
- Postępowanie reklamacyjne: schemat postępowania – omówienie etapów, czas na rozpatrzenie, sposoby liczenia czasu realizacji,
- Co robić, gdy brakuje danych do rozstrzygnięcia postępowania w terminie?
- Konsekwencje prawne nieterminowego postępowania reklamacyjnego – np. brak badania licznika po upływie 14 dni – termin graniczny wstrzymania działań windykacyjnych w zależności od segmentu klienta, sposób rozstrzygnięcia reklamacji przy braku wyniku badania,
- Merytoryczna ocena przyjętego zgłoszenia pod kątem zakwalifikowania jako reklamacja/skarga – klasyfikacja przypadków,
- Konsekwencje prawne nieterminowego rozpatrzenia reklamacji – szczególnie uznanej za niezasadną,
- Udzielenie i wysłanie odpowiedzi na reklamację w 14 – tym dniu po jej wpływie do spółki energetycznej – czy zachowany jest termin na jej rozpatrzenie
W przypadku zainteresowania szczegóły znajdą Państwo na stronie organizatora